vrijdag 11 juli 2008

Op verzoek : meer foto's van de kittens :-)

Ik heb enkele emails ontvangen met de vraag of ik nog meer foto's online wil zetten. Natuurlijk doe ik dit met plezier, hierbij dus nog wat foto's van onze 9 kittens.



Wil je er 1tje dan kan je me contacteren via katjesinfo@gmail.com we spreken dan verder af. Eventueel kan ik 1 of meerdere kittens brengen maar dan enkel als je zeker weet dat je ze neemt en binnen de mogelijkheden !

Er staat ook een kort filmpje van onze kittens op Youtube en op de blog van toen ze net geboren waren. Ik maak er zo snel mogelijk nog ééntje bij (géén kittens, een filmpje ;-) ).

















Wil je zelf geen katje maar je kent wel mensen die eventueel interesse hebben, stuur de link naar deze blog door aub. http://jongekatjes.blogspot.com

De kittens danken u bij voorbaat !

Groetjes
Tony

0 reacties: